Zlepšovatelství

ZEBRA v roce 2020

Letos jste bodovali v kampaních zaměřených na redukci plastů nebo rozvoj výroby pro budoucnost – Together

P

odáním zlepšovacího návrhu můžete přispět k efektivnějšímu řešení výrobků, služeb, procesů či omezení plýtvání ve ŠKODA AUTO. Pokud tedy víte, že jde něco provést kvalitněji, rychleji, bezpečněji a úsporněji, pak neváhejte a podejte prostřednictvím eZEBRA zlepšovací návrh. Body za vaše návrhy se vám načítají na konto ZEBRA a můžete si je převést do výplaty nebo za ně nakoupit u smluvních partnerů. Tím ale výhody poskytované autorům zlepšovacích návrhů nekončí. 

Útvar SP/2 – Zlepšovatelství nabízí motivačních programů celou řadu. Na čtvrtletní bázi losuje výherce v rámci Tomboly ZEBRA. Losování probíhá za přítomnosti notáře a vylosovaní autoři získají kromě bodů také vůz ŠKODA. Letos jich automobilka rozdala 20. Dále společně s ostatními útvary pořádá motivační kampaně, které hledají řešení v jednotlivých odborných oblastech. Například v rámci tříměsíční kampaně Plast na lidi past letos zaměstnanci podali více než 150 zlepšovacích návrhů na redukci plastů a plastových obalů v automobilce. Další kampaň Rozvíjíme výrobu pro budoucnost – Together! se zaměřila na digitální transformaci technologií a postupů. V kampani jste podali cca 70 zlepšovacích návrhů, které souvisely se zefektivněním výrobních procesů. Vylosovaní výherci obou kampaní obdrželi zajímavé věcné ceny. 

Přehled novinek pro rok 2021 vám přineseme v jednom z dalších vydání ŠKODA Mobilu. RED

Kampaně ZEBRA

Máte v odborných útvarech téma, na které se chcete zaměřit, a uvítali byste spolupráci i nápady zaměstnanců? Obraťte se na útvar SP/2 – Zlepšovatelství a vyhlaste kampaň, která vám pomůže. Kontaktní e-mail je zebra@skoda-auto.cz.