Vůz VOITURETTE A poprvé zaujal veřejnost na konci roku 1905.

Na vpředu umístěný kapalinou chlazený motor V2/55º o objemu 1 005 cm3 a výkonu 7 k (5,2 kW) navazovala kuželová spojka s koženým obložením a třístupňová přímo řazená převodovka.

Na výběr měli zákazníci i mezi dvojicí dělených a nedělených sedadel s navazujícím uzavřeným prostorem pro zavazadla. Výbava na přání zahrnovala osvětlení, střechu a další prvky.

Základní nabídka barev obsahovala červenou, zelenou, modrou a bílou.

Zadní kola poháněl u většiny vyrobených vozů kardanový hřídel, na přání řetězy.

Jen asi pětimetrákový obratný automobil zastavilo sešlápnutí pedálu brzdy působící na buben za převodovkou a zatažení za ruční páku, spojenou s bubny zadních kol.

Základ vozu tvořil žebřinový rám a dvě tuhé nápravy s půleliptickými listovými pery.

Kromě standardních dřevěných loukotí a špic mohli zákazníci zvolit drátová kola.