PRO ZAMĚSTNANCE ŠKODA AUTO

TÝDENÍK

II

SPRÁVNÉ NOŠENÍ OCHRANY

DÝCHACÍCH CEST

JSME UPŘÍMNÍ,

A KDYŽ NĚCO

NENÍ V POŘÁDKU,

OZVEME SE

Milé kolegyně, milí kolegové,

ŠKODA AUTO ve spolupráci s Odbory KOVO neustále

sleduje a vyhodnocuje situaci kolem pandemie onemocnění

covid-19. Máme nastavena současné situaci odpovídající

zdravotně bezpečnostní opatření Bezpečná výroba

a Bezpečná kancelář, abychom ochránili zdraví našich

zaměstnanců a jejich rodin a zajistili nepřerušení výroby, a tím

ekonomické činnosti naší společnosti.

Útvar SO ve spolupráci s bezpečnostní službou nadále provádí

zvýšené kontroly dodržování nastavených opatření. Nadále

však některými z nás dochází k jejich porušování. Nejčastějším

prohřeškem je nenošení či nesprávné nasazení ochrany

dýchacích cest (roušky) na pracovišti nebo při pohybu v areálu

ŠKODA AUTO. Správné nasazení a nošení ochrany dýchacích

cest je základním opatřením k zabránění rozšíření nemoci

covid-19 v naší firmě – viz níže grafické znázornění správného

nošení ochrany dýchacích cest. Na vedoucí na všech stupních

řízení se obracíme se žádostí, aby od svých podřízených

důsledně vyžadovali nošení ochrany dýchacích cest (roušky)

a respektování tohoto opatření. Za nedodržování nastavených

opatření jsou uplatňovány disciplinární postihy dle Pracovního

řádu. Vedoucí pracovníci jsou povinni kontrolovat dodržování

opatření v rámci týmů, aby se sami nevystavili možnému

disciplinárnímu postihu z důvodu nečinnosti.

Děkujeme za spolupráci. Jde o zdraví nás všech!

✓

✓

✓

✓

Ochrana

musí

zakrývat

ústa i nos.

Vytvarovat

pásku tak,

aby přiléhala

k nosu.

Rouška nesmí

být pod

nosem, musí

zakrývat

ústa i nos.

Gumičky

nekřížit

a upravit,

aby správně

seděly

za ušima.

Všechny aktuální informace související s koronavirem

naleznete vždy na úvodní stránce ŠKODA Space.

04 / 2021

ZÁZNAM

SEDMÉHO

OPEN TALKU

NOVÁ

CENTRÁLNÍ

PILOTNÍ HALA

V PROVOZU

V MLADÉ BOLESLAVI JSME 20. 1. 2021

UVEDLI DO PROVOZU NOVOU CENTRÁLNÍ

PILOTNÍ HALU. BĚHEM VÝVOJE NOVÝCH

MODELŮ SE ZDE REALIZUJÍ ROZSÁHLÉ

ANALÝZY A VYRÁBĚJÍ SE PŘEDSÉRIOVÉ

VOZY. TY JSOU PŘED ZAHÁJENÍM VÝROBY

PODROBENY ROZSÁHLÝM TESTŮM ZE

STRANY TECHNICKÉHO VÝVOJE

A ODDĚLENÍ PRO ZAJIŠTĚNÍ KVALITY.

Budova kombinuje mimo jiné karosárnu,

montáž, měřící centrum a studio na podporu

virtuální reality. Centrální pilotní hala je tak

na dobu elektromobility připravena: K dispozici

jsou zde dobíjecí místa a vhodná stanoviště

pro montáž i pro technické zkoušky na

elektrovozech. Celkový objem investic dosahuje

20,4 milionu euro. Po novém Centru pro

konstrukci testovacích vozidel a prototypů

jde o další vysoce moderní centrum pro stavbu

předsériových vozů.

Ve středu 20. 1. 2021 proběhlo

sedmé ze série plánovaných

setkání konceptu OPEN

TALKS, tentokrát ke II. Zásadě

koncernu – „Jsme upřímní,

a když něco není v pořádku,

ozveme se“.

V souladu s aktuálními

hygienickými opatřeními

se diskuze opět odehrála

prostřednictvím živého vysílání.

Přímý přenos v prostorách

ŠKODA Muzea v Mladé

Boleslavi sledovalo přes

80 zaměstnanců ŠKODA

AUTO i jejích dceřiných

společností. Diskutovali

předseda představenstva

Thomas Schäfer, vedoucí

Produktové strategie

a managementu modulů

Dr. Guido Haak, Jens

Katemann, vedoucí

Komunikace, a Andre Wehner,

vedoucí Rozvoje společnosti

a digitalizace.

Odkaz na kompletní videozáznam

najdete v článku „Záznam

sedmého OPEN TALKU“

na ŠKODA Space

1

UPEVNILI JSME SI POZICI

JEDNIČKY NA ČESKÉM TRHU

K očekávanému jemnému poklesu prodejů vozů se v roce 2020 přidal negativní

vliv epidemie covid-19, což v součtu poslalo český automobilový trh do

mírné recese. I přesto jsme však dokázali navýšit svůj tržní podíl. Při 74 786

registrovaných vozech činil 36,9 %. Projevuje se i vzestup elektromobility.

Jednoznačně nejprodávanějším elektromobilem se stalo CITIGOe iV s 943

exempláři a dalších 741 kusů přidalo SUV ENYAQ iV. To se začalo vyrábět teprve

v samém závěru loňského roku, a tak se stačily registrovat pouze vozy, které jsou

určeny pro prezentační účely a interní potřebu (například služební vozidla nebo

automobily pro oddělení technického vývoje, kvality apod.).