PRO ZAMĚSTNANCE ŠKODA AUTO
TÝDENÍK
II
SPRÁVNÉ NOŠENÍ OCHRANY
DÝCHACÍCH CEST
JSME UPŘÍMNÍ,
A KDYŽ NĚCO
NENÍ V POŘÁDKU,
OZVEME SE
Milé kolegyně, milí kolegové,
ŠKODA AUTO ve spolupráci s Odbory KOVO neustále
sleduje a vyhodnocuje situaci kolem pandemie onemocnění
covid-19. Máme nastavena současné situaci odpovídající
zdravotně bezpečnostní opatření Bezpečná výroba
a Bezpečná kancelář, abychom ochránili zdraví našich
zaměstnanců a jejich rodin a zajistili nepřerušení výroby, a tím
ekonomické činnosti naší společnosti.
Útvar SO ve spolupráci s bezpečnostní službou nadále provádí
zvýšené kontroly dodržování nastavených opatření. Nadále
však některými z nás dochází k jejich porušování. Nejčastějším
prohřeškem je nenošení či nesprávné nasazení ochrany
dýchacích cest (roušky) na pracovišti nebo při pohybu v areálu
ŠKODA AUTO. Správné nasazení a nošení ochrany dýchacích
cest je základním opatřením k zabránění rozšíření nemoci
covid-19 v naší firmě – viz níže grafické znázornění správného
nošení ochrany dýchacích cest. Na vedoucí na všech stupních
řízení se obracíme se žádostí, aby od svých podřízených
důsledně vyžadovali nošení ochrany dýchacích cest (roušky)
a respektování tohoto opatření. Za nedodržování nastavených
opatření jsou uplatňovány disciplinární postihy dle Pracovního
řádu. Vedoucí pracovníci jsou povinni kontrolovat dodržování
opatření v rámci týmů, aby se sami nevystavili možnému
disciplinárnímu postihu z důvodu nečinnosti.
Děkujeme za spolupráci. Jde o zdraví nás všech!
✓
✓
✓
✓
Ochrana
musí
zakrývat
ústa i nos.
Vytvarovat
pásku tak,
aby přiléhala
k nosu.
Rouška nesmí
být pod
nosem, musí
zakrývat
ústa i nos.
Gumičky
nekřížit
a upravit,
aby správně
seděly
za ušima.
Všechny aktuální informace související s koronavirem
naleznete vždy na úvodní stránce ŠKODA Space.
04 / 2021
ZÁZNAM
SEDMÉHO
OPEN TALKU
NOVÁ
CENTRÁLNÍ
PILOTNÍ HALA
V PROVOZU
V MLADÉ BOLESLAVI JSME 20. 1. 2021
UVEDLI DO PROVOZU NOVOU CENTRÁLNÍ
PILOTNÍ HALU. BĚHEM VÝVOJE NOVÝCH
MODELŮ SE ZDE REALIZUJÍ ROZSÁHLÉ
ANALÝZY A VYRÁBĚJÍ SE PŘEDSÉRIOVÉ
VOZY. TY JSOU PŘED ZAHÁJENÍM VÝROBY
PODROBENY ROZSÁHLÝM TESTŮM ZE
STRANY TECHNICKÉHO VÝVOJE
A ODDĚLENÍ PRO ZAJIŠTĚNÍ KVALITY.
Budova kombinuje mimo jiné karosárnu,
montáž, měřící centrum a studio na podporu
virtuální reality. Centrální pilotní hala je tak
na dobu elektromobility připravena: K dispozici
jsou zde dobíjecí místa a vhodná stanoviště
pro montáž i pro technické zkoušky na
elektrovozech. Celkový objem investic dosahuje
20,4 milionu euro. Po novém Centru pro
konstrukci testovacích vozidel a prototypů
jde o další vysoce moderní centrum pro stavbu
předsériových vozů.
Ve středu 20. 1. 2021 proběhlo
sedmé ze série plánovaných
setkání konceptu OPEN
TALKS, tentokrát ke II. Zásadě
koncernu – „Jsme upřímní,
a když něco není v pořádku,
ozveme se“.
V souladu s aktuálními
hygienickými opatřeními
se diskuze opět odehrála
prostřednictvím živého vysílání.
Přímý přenos v prostorách
ŠKODA Muzea v Mladé
Boleslavi sledovalo přes
80 zaměstnanců ŠKODA
AUTO i jejích dceřiných
společností. Diskutovali
předseda představenstva
Thomas Schäfer, vedoucí
Produktové strategie
a managementu modulů
Dr. Guido Haak, Jens
Katemann, vedoucí
Komunikace, a Andre Wehner,
vedoucí Rozvoje společnosti
a digitalizace.
Odkaz na kompletní videozáznam
najdete v článku „Záznam
sedmého OPEN TALKU“
na ŠKODA Space
1
UPEVNILI JSME SI POZICI
JEDNIČKY NA ČESKÉM TRHU
K očekávanému jemnému poklesu prodejů vozů se v roce 2020 přidal negativní
vliv epidemie covid-19, což v součtu poslalo český automobilový trh do
mírné recese. I přesto jsme však dokázali navýšit svůj tržní podíl. Při 74 786
registrovaných vozech činil 36,9 %. Projevuje se i vzestup elektromobility.
Jednoznačně nejprodávanějším elektromobilem se stalo CITIGOe iV s 943
exempláři a dalších 741 kusů přidalo SUV ENYAQ iV. To se začalo vyrábět teprve
v samém závěru loňského roku, a tak se stačily registrovat pouze vozy, které jsou
určeny pro prezentační účely a interní potřebu (například služební vozidla nebo
automobily pro oddělení technického vývoje, kvality apod.).