Líbí, nelíbí?
Zkušenosti s vozy ŠKODA hodnotí prostřednictvím aplikace Q-App zatím zaměstnanci, její externí nasazení se chystá
A
plikace zpětné vazby běží již rok v pilotním provozu. Získaná data využívá oddělení GQ – Řízení kvality, které vytváří databázi připomínek ke konkrétním modelům v reálném čase. „Dáváme uživatelům možnost poslat své hodnocení a komentáře přímo do automobilky. Dá se tedy říct, že lidé tak přímo přispívají k vylepšení našich aut. Aplikace běží od června 2019 pro služební a střediskové vozy, externí zákazníci v ČR ji ve ŠKODA Connect dostanou v lednu 2021,“ upřesňuje Zuzana Machů z oddělení GQD – QS Technika produktu / nakupované díly. ŠKODA AUTO přitom zatím zavedla takovou aplikaci jako jediná v koncernu VW. „Ostatní značky o ni jeví velký zájem a po našem vzoru na podobných funkcích pracují. Například Volkswagen nedávno uvedl interní aplikaci na hodnocení vozu Qare,“ zdůrazňuje Z. Machů.
hodnocení vozů se v aplikaci Q‑App sešlo za roK 2020 do poloviny prosince
Uživatelé hodnotí vozy v osmi kategoriích: exteriér, interiér, infotainment, online konektivita, jízda a nabíjení, asistenční systémy, motor a převodovka, ostatní. K hodnocení využívají emotikony v zelené, žluté a červené barvě a mohou připojit i slovní komentář nebo přílohu. RED
Postup, jak si aplikaci nainstalovat, a videonávod, jak s ní pracovat, najdete na ŠKODA Space.