zásady koncernu VW
My, ne já poráží COVID-19
Jedna ze sedmi Zásad koncernu VW, které tvoří základ firemních hodnot a kultury, pomohla všem koncernovým značkám překonat pandemii koronaviru. Každá z automobilek i nadále přispívá ke zlepšení života obyvatel zasažených pandemií např. výrobou ochranných pomůcek (roušek, respirátorů, štítů) či poskytnutím vozů pro sociální a zdravotní služby. Asi v každém rezonuje pocit vděčnosti za nezištné nasazení těch, kteří denně zajišťují lékařskou péči. Jak plyne z oficiálního vyjádření koncernu VW, největší poděkování a nejhlubší respekt patří všem lékařům, zdravotníkům, ošetřovatelskému personálu a záchranářům. RED
Do jakých aktivit se značky zapojily
Audi
Lidé z celého světa se připojili k výzvě #FourRingsChallenge, aby ukázali, jak zůstávají spolu, když jsou od sebe.
Bentley
V rámci #BeSafe zajišťovala značka lidem přístup k jídlu, které doručovala potravinovým bankám a charitativním organizacím. V programu Cheshire East People Helping People přispěla na nákup zdravotnických pomůcek.
Bugatti
Společně s Fondation Passions Alsace a Librairie LDE podpořily vzdělávání dětí, kterým věnovaly 120 počítačů.
Ducati
Prostřednictvím #RaceAgainstCOVID získávala prostředky na financování přístrojového vybavení, výzkumu a personálu v nemocnici S. Orsola-Malpighi v Bologni.
Lamborghini
Některé provozy sloužily k výrobě masek a ochranných štítů pro nemocnici S. Orsola-Malpighi v Bologni.
Porsche
V rámci #Porsche4Kids umožnila dětem přístup k mobilitě a tématům, jako jsou udržitelnost a bezpečnost provozu.
Seat
Značka společně s Protofy.xyz na montážních linkách vyráběla automatické ventilátory využívající motoru stěrače čelního skla. Pod hashtagem #SEAThome postovala živé koncertní přenosy.
Volkswagen
Značka na pomoc věnovala ochranné prostředky v hodnotě 40 milionů eur. Lidem pracujícím z domova ukázala na příkladu modelu Sharan, jak nejlépe mohou využít tohoto automobilu.